Nazwa usługi: Udostępnienie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta Lubań

7 Dywizji 14

59-800 Lubań

tel.: 75 646 44 99

   
Kogo dotyczy: Każdy

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek zgodny ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z 17 stycznia 2012 r.
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia złożenie do instytucji publicznej wymienionej w art. 23a ust 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej wniosku o udostępnienie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, każdemu przysługuje prawo do ponownego wykorzystania informacji publicznej.
Instytucja publiczna ma obowiązek udostępnić informację publiczną w celu ponownego wykorzystania w formie określonej we wniosku, ale może też określić warunki jej wykorzystania. Przysługuje jej również prawo do wydania decyzji administracyjnej o odmowie udostępnienia informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania.
Udostępnieniu na wniosek podlega informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium.
   
Opłaty:

Jeżeli udostępnienie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania wymaga poniesienia dodatkowych kosztów, podmiot udostępniający może nałożyć opłatę za jej udostępnienie.

   
Czas załatwienia sprawy: 20 dni od dnia złożenia wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych termin może ulec przedłużeniu o kolejne 20 dni.
   
Tryb odwoławczy: Od decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania oraz od decyzji rozstrzygającej o warunkach ponownego wykorzystania informacji publicznej lub o wysokości opłat przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
   
Podstawa prawna:
   
Poziom dojrzałości usługi: 4 - Transakcja
   
Inne informacje:
   
Miejsce składania dokumentów:
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne:
   
Dokumenty dodatkowe: