Nazwa usługi: Zaświadczenie o zameldowaniu lub wymeldowaniu
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta Lubań

ul. 7 Dywizji 14

59-800 Lubań

tel.: 

   
Kogo dotyczy: O zaświadczenie może wystąpić tylko osoba chcąca uzyskać potwierdzenie swoich danych.
   
Wymagane dokumenty:
       
    Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia wysłanie do właściwej instytucji publicznej wniosku uzyskanie zaświadczenia o zameldowaniu lub wymeldowaniu.
       
    Opłaty:

    Opłata skarbowa 17 zł

       
    Czas załatwienia sprawy: Do 7 dni od daty złożenia wniosku.
       
    Tryb odwoławczy: Brak
       
    Podstawa prawna: Ustawa
    ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993)
    Ustawa
    Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267)
    Ustawa
    Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1282 z późn. zm.)
    Rozporządzenie
    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007 r. Nr 187 poz. 1330)
    Rozporządzenie
    Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19 grudnia 2012r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1475)
       
    Poziom dojrzałości usługi: 4 - Transakcja
       
    Inne informacje:
       
    Miejsce składania dokumentów:
       
    Formularz elektroniczny:
       
    Formularze tradycyjne:
       
    Dokumenty dodatkowe: